DE NL IT PT ES CH AT BE LU EN GR DK EU

HØJSTE KVALITET I FORRETNINGSBEKLÆDNING, ARBEJDSBEKLÆDNING OG PPE

KUNDE SERVICE

KONTAKT

Du kan kontakte os via e-mail info@totalprotex.dk eller ringe til +45 42332692.

Vi er tilgængelige via telefon på arbejdsdage fra 09:00 - 17:00.

AT BESTILLE

Når vi har modtaget din ordre, modtager du ordrebekræftelsen. Afhængig af den valgte betalingsmetode modtager du fakturaen sammen med din ordre eller med betaling. Når vi har modtaget betalingen, sendes dine varer. Du modtager forsendelsesbekræftelsen fra os inden for 1 til 2 arbejdsdage efter modtagelse af betalingen. Se også forsendelse.

Hvis du ikke har modtaget nogen e-mails fra os, skal du tjekke dit spamfilter.

FAKTURA FOR BETALING

For erhvervskunder er det muligt at købe på konto, se forretningskunder for dette.

AFBESTILLE

Med et privat online køb af produkter har du mulighed for at opløse aftalen uden at give nogen grund i løbet af fjorten dage. Denne periode starter på dagen for modtagelse af produktet. I denne periode skal du håndtere produktet og emballagen med forsigtighed. Du må kun pakke produktet ud i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om du ønsker at beholde produktet. Hvis du ønsker at annullere dit køb, kan du returnere produktet med alt leveret tilbehør og i dets originale stand og emballage i overensstemmelse med de instruktioner, der er leveret af os. Du kan anmode om dette via info@totalprotex.dk.

DEFEKT PÅ MODTAGELSE

Hvis du har modtaget et defekt produkt, eller det bliver defekt, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt for korrekt håndtering.

SEND RETUR

For alle returneringer vil vi bede dig om at bruge returformularen. Du kan anmode om denne formular via info@totalprotex.dk. Udfyld denne returformularen omhyggeligt og fuldstændigt. Dette forhindrer forsinkelser i behandlingen.

    Angiv altid følgende med returforsendelser:
  • Artikelnummer, mærke og type af det pågældende produkt
  • Ordrenummer
  • En klar beskrivelse af årsagen

Til tilbagevenden Returnering af et produkt og / eller en ordre kan kun ske til nedenstående postadresse som angivet på returformularen.

I det usandsynlige tilfælde, at en returpakke ikke når os, er køberen ansvarlig for afsenderen af ​​pakken. Så sørg altid for, at pakken med Signatur til modtagelse (HVA) returneres til os. Dette forhindrer unødvendige diskussioner mellem os, kunden og logistiktjenesteudbyderen.

RETUR ADRESSE

Totalprotex
Rick van Boeijen
Snerlens kvarter 5
7400 Herning
Danmark

TILBAGEBETALING AF KØBBELØB

TOTALPROTEX B.V. kontrollerer hvert returneret produkt ved ankomst for skader, mangler og emballage. Beløbet, der refunderes til køberen, bestemmes på baggrund af det returnerede produkts tilstand.

I tilfælde af et defekt eller ufuldstændigt produkt er vi forpligtet til at opkræve et skadesbeløb.

Hvis du har ret til en refusion af hele eller delvise købsbeløb, vil vi forsøge at arrangere dette inden for 5 til 10 arbejdsdage, senest inden for 14 dage. Dette afhænger af, om de angivne kontooplysninger er korrekte. Ansvaret for korrekt indtastning af kontooplysninger ligger hos kunden.

HVEM BETALER FORSENDELSESKOSTNADER FOR RETURERING?

    TOTALPROTEX B.V. tager sig af returomkostningerne i følgende tilfælde:
  • Forkert eller ufuldstændig levering
  • Det bestilte produkt er defekt straks efter levering
  • Det bestilte produkt er blevet defekt inden for 6 måneder efter levering
    I følgende tilfælde er returomkostningerne for din egen konto:
  • Afbestilling efter forsendelse
  • Det bestilte produkt er blevet defekt 6 måneder eller mere efter levering

FERIESTRESS

I perioden omkring ferien er det ofte travlt, nogle gange kan en ordre tage en dag længere.

TAG VÆK

Desværre er det ikke muligt at afhente ordrer fra os. FÅR IKKE E-mail? Vi sender altid en ordrebekræftelse, forsendelsesbekræftelse og faktura. Hvis du ikke har modtaget det, er det sandsynligvis i din junk / spam mail-mappe. Dette kan især ske med Hotmail og Live e-mail-konti.